Wednesday, May 12, 2010

Kawan,Sahabat dan Teman

Kawan..Sahabat...Teman...
Tidak semua orang boleh jadi kawan,sahabat mahupun teman...
Kadang-kadang kita disalah ertikan,kadang-kadang kita tidak sefahaman..
Kawan kita boleh berkawan dengan semua..
Sahabat pulak tidak semua boleh memegang status sahabat dalam dunia kita..
Teman pulak hanya yang layak je boleh bertahta di hati kita dan dalam dunia kita..
Saya syg semua kawan,sahabat dan teman saya...
walaupun ada yang tidak suka pada saya... tidak mengapalah..
apa yang penting aku sayang kawan aku semua..
aku sayang semua sahabat aku..
dan aku sayang semua teman aku.
Teman yang aku kenal hampir 17 tahun,
Sahabat yang aku kenal hampir 5 tahun ..
dan kawan-kawan aku semua sekali..
tidak tersebut aku untuk kalian semua.
hanya KAWAN,SAHABAT dan TEMAN semua...
SAYANG KAMU SEMUA~~

1 comment: