Monday, January 24, 2011

Kembali beroperasi semula blog ku.. hihi

Assalamualaikum..
Hari ini aku dipenuhi dengan pelbagai aktiviti.. dr pg kelas bermula sampailah diriku pulang ke rumah tatkala ini..
Hari ni aku dapat bercakap ngan seorang yang aku baru kenal.. dr tmpt Proton. how sweet his voice.. kalaulah.. omg!!!!
Jika benar cinta itu hanya dr kedengaran suara betulkah ia?? beranikah aku lagi untuk bercinta lagi..
Bolehkah aku meneruskan hidup tanpa insan yang boleh beri aku semangat? kalau nak msj ngan kawan2 atau sahabat yang dh ada gf mesti gf deme jelaus.. susah la plak..
Teringin rasanya diri ini di sayangi, di cintai, di belai, dan di jaga penuh dengan rasa di lindungi... huhu.. adakah aku akan dapat insan yang sesuai ngan ku... oh jiwang la plak aku hari ni kan.. huhu..
Harapan tanpa sebarang angan2 ibarat angin yg terus melayang dan berlalu pergi.. Cita-cita tanpa impian hanya mimpi yang direka untuk sekadar senyuman di saat itu... dan saat serta detik yang berlalu tidak akan aku persiakan kerana detik dan saat itu tidak akan kembali lagi di masa akan datang.. HARGAILAH MASA YANG ADA..
lebih indah jika kita bercinta dengan Allah.. kerana Dia tidak pernah mengecewakan umatnya.. Aminn...

2 comments: