Friday, January 28, 2011

Kenangan dalam kehidupanku..

Assalamualaikum.. Khaifa halukum...
Jauh lagi perjalanan kehidupan insan sepertiku.. tapi adakah akan mati di pertengahan perjalanan itu tidak tahu kerana setiap kejadian, perjalanan dan setiap yg terjadi sudah pasti diatur oleh Nya.. kita hanya mampu merancang dan hanya mampu mencadang hanya Dia yang tentukan dan dgn izinNya kita boleh teruskan jika tidak di izinkan maka tidak berjalan lah kerja itu...

Adik ku yang comel.. dialah penyeri tatkala aku kesedihan.. telatahnya, gelagatnya, percakapannya membuatkn ku rasa hilang segala masalah.. benarlah kata orang itu, sesungguhnya jika kita bersama dan berdamping ngan kanak-kanak hati kita akan rasa seronok dan tenang kerana Malaikat sentiasa dengan mereka...

Kenangan yg xkan aku lupakan ialah bila bersama kawan2 ku.. tiba2 bila update blog ni aku terigt kawan2 kelas aku... teringt kt mereka yg mungkin akan jumpa untuk sem ni je..

Atikah,Farahah,Zuryati,Syazana,Ella,Aini and Aei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Merekalah sahabat dan kawan sy di ITP yang xkan sy lupakan...

Inilah antara budak lelaki kelas aku.. dr sem 1.. Ada lagi.. tp xsempt nk upload.. ni antara yg tip top la.. hahaha tip top kew?
Taufik,Shahril,Afiq!!!!!!!!!!!!

Amira dan Hafiza!!!! antara classmate aku jugak~



Antara kenangan dengan budak kelas.... syg korang sume!!!!!!!!!!
jangan lupa aku!!!!!
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan setiap perpisahan pasti akan terselit kenangan yang xkan pernah dilupakan.. smpi bila-bila!!!!



































2 comments: