Tuesday, June 8, 2010


Hari ini aku berasa macam2 perasaan timbul.

Takut,Gundah gulana,gentar, tenang dan kadang2 gembira.

Khamis ni result UiTM dh nk keluar..aku xdpt nk gmbr macam manalah result aku agaknya.

terimbau kisah aku repeat paper...

aku xsanggup nk repeat ape2 paper..

aku serik..aku xnak.. kawan2 aku dh kedepan aku kecundang di pertengahan jalan.

hanya ALLAH je tahu macam mana perasaan aku tatkala aku kena ulang kembali paper yang aku sdh ambil.

sem 3 kawan2 aku ambil subjek baru aku ambil subjek lama.

sem 4 aku ada 5 subjek kawan2 aku ada 4 subjek je...

khamis ni akn menetukn sama ada aku ada paper yang kena ulang atau tidak.

aku harap tidak adalah..kerana aku xnk sejarah lama berulang kembali.

3 comments:

  1. salam
    beb...relax...thank repeat...insyaallah..

    ReplyDelete
  2. salam fatin~

    ehem2~

    ee pn pnah gk repeat paper taw..

    haha.. 1st year dlu..

    byk main sgt..

    iskh, if they push u down, dont stay on the ground ;p

    ReplyDelete
  3. shila : thanks...
    brother izzat : terima kasih juga kerana setiap manusia tidak akan sentiasa berada di atas...
    kadang kala kita akan merasakan kejatuhan dlm perjuangan.. di mana akan memberikan kita seribu pengajaran dan lebih matang...

    ReplyDelete