Wednesday, June 30, 2010

Perempuan mangkuk yang xsedar diuntung!!

Assalamualaikum..
hari ini aku nk luahkan pasal pompuan yang memang xsedar di untung~
sejak 20 tahun yang lalu memang sering mencari pasal~ aku xpeduli apa orang nk kata pasal post aku ni ... sbb aku dh xtahan..
dh la nama pun mak tiri tp perangai mmg saling xtumpah macam tengkorak hidup..
dia yang menumpang tp kata kita yang menumpang~ kalau xkerana my grandpa yang 'kutip' dia dulu xdanya dia nk duduk bumbung senang macam skrg..
eleh cakap tepon ramai org dh bertmbh dlm rumah..bertmbh ke sgt~ ko masak mmg xikhlas.. ko xpernah anggap kami cucu malah ko anggap kami ni orang asing..pada azalinya ko yang orang asing...
tlglah sedar.. ko igt ko masak sedap sgt kew? aku makan kat kedai pun lagi enak~
drpd aku bayar kamu masak yg kononnya beradun baik aku makan dekat kedai..
kalau ko leh ngadu dkt org lain meh skrg aku ngadu dkt seluruh malaysia macam mana sikap manusia yang memang xsedar diri!!!
memang mausia xsedar diri, xsedar diuntung,menyusahkan orang pandai bila org duk susahkan dia amboi mengata sampai hujung dunia...
lantak aku lah!!!

No comments:

Post a Comment