Saturday, June 12, 2010

keriangan yang tidak terkira


Salam. Selamat membaca bersama~

Hari ini, 10 hb june 2010 aku, shila,fathul dan salleh keluar berjalan-jalan.

Aku, fathul and shila bertolak dr teluk intan pada jam 10.30pg. menanti si ahmad fathul hakim yang katanya 10 minit bagaikan 10 jam..hahaha bak kata aku "10 minit fathul.. eeemmm.." hahaha...Kami ikut jalan Batu Gajah. Fathul suruh. Then kami tiba di Ipoh pada jam 12 tgh hari dan tiba di rumah sewa Salleh pada jam 12.15 tgh hari. Tgg salleh siap pula bagaikan bidadari yg mahu bersolek..hahaha~~

Destinasi pertama aku adalah kerumah makcik aku...Mak lang's house. Aku mesti jumpa HAZIQ perkara wajib.
kemudian kami pergi ke Tasek sbb nk g jumpa ayah Shila. selepas itu kami bergerak ke JJ Ipoh di sana, kami makan,then g Popular and MPH.setelah itu kami bergerak ke UO kerana xthu nk buat apa setelah nk masuk ke karaoke penuh..haha...30 minit tgg xda kosong.
Selepas itu, kami habiskan masa di sana... main bowling,karaoke.
Pada malam hari pula kami berjalan ke IPOH PARADE dan ke dataran. kami makan dan lepak di kedai makan di dataran. Last aktiviti. after that masing2 buat destinasi masing2.. Aku,kak billah,acu,kak liah and shila balik ke rumah kami di Sg Rokam dan Fathul and Salleh g kerja di Shell Bercham.
Itulah perjalanan hidup kami seharian.
Setelah tiba di rumah aku semakin gundah gulana kerana tidak melihat keputusan aku sem 4 ni. tp pada jam 12.20 tgh mlm,aku berjaya buka di mini transkript. ALHAMDULILLAH aku berjaya....melepasi segalanya.. setelah itu aku membuat panggilan kepada ibunda aku...

1 comment: