Monday, June 28, 2010

Hari pertama ke kolej pada sesi 2010/2011

Hari ini 28 june 2010, hari pertama aku ke kolej kembali..
INSTITUT TEKNOLOGI PERAK i'm coming!!
hahaha~
pagi td aku bagun tepat jam 6.45pg memang jam dh berbunyi dan siap 3rd round punya bunyi, then aku malas giler nk bangun kerana macam2 dlm kepala otak aku fikir nk g kelas... entahlah berat hati rasanya~
erm,then aku gagahkan diri jua untuk bangun kerana sem ni kena azam bertambah kerana sem ni dan InsyaALLAH sem depan je aku berada di IPOH..I like~
Setelah siap semua aku lepak tgk TV mcam biasa..seblm melangkah ke ITP aku akan tgk TV dulu.. saje hilangkan stress~
then tepat jam 9pg aku bergerak ke ITP bersama nadiah dan syahril manakala afiq bergerak dr Teluk Intan.
Semasa perjalanan aku ke ITP mengikut Pekan Razaki punya perumahan,aku ternampak ada seorang pakcik cina tua terjatuh moto di langgar oleh sebuah kereta ( aku x igt kereta apa ) nasib baik org tu tlg angkt kalau x, langgar lari lah jawabnya~
Aku selamat tiba di ITP 10 minit berlalu nadiah tiba dan 20 minit kemudian syahril pula tiba..
afiq xkunjung tiba jua kemana dia ni~
then satu msj tiba di telefonku~ rupanya afiq katanya sudah keluar highway~
then setelah semuanya ada kami bergerak ke ITP...
pada jam 11 pagi kami masuk ke kelas kerana MISS LIZA akan mengajar kami Human Resource Management untuk sem 5. InsyaALLAH..
sejam juga menunggu miss,kerana miss ada mesyuarat,then jam 12.10 tgh hari miss masuk dan memberi sedikit penerangan bagi subjek ini.
Setelah itu aku pulang ke rumah.
Alhamdulillah dan terima kasih ya ALLAH kerana memberi hari yang baik buat aku hari ini walaupun ada yang tidak senang dengan kehadiran ku~
thanks..

2 comments:

  1. waahhh...

    suda mula belajar ea?

    hehe..

    all da best ncik pelajar ;p

    ReplyDelete
  2. thanks abg.. hehehe... belajar tetap bljr~

    ReplyDelete